Showing all 7 results

Bruno Paillard

Vinárstvo Champagne Bruno Paillard

Maison Bruno Paillard vzišiel z túžby jeho zakladateľa vytvoriť šampanské odlišné od všetkých ostatných; mimoriadne čisté. Skvelé šampanské pre Bruna Paillarda je predovšetkým „súbor“, zmes: rôznych druhov crus, odrôd viniča a ročníkov. Ide o neustálu túžbu zachytiť eleganciu, ktorú môže priniesť šampanské, keď sa podáva s láskou a starostlivosťou. Tento veľmi osobný štýl je spojením elegancie a komplexnosti, ktorá sa prejavuje ako ľahké a hladké šumenie, pozoruhodná čistota, skutočná sviežosť a hodvábna textúra. Šumenie prináša chuť vína do nosa a hladkú textúru na podnebí.

Farba vín musí byť úplne prirodzená. Je žiarivá: zelené zlato pre Blanc de Blancs, zlaté pre Premier Cuvée Extra-Brut a medené pre Rosé. Farba ročníkov sa po niekoľkých desaťročiach stáva hlbšou a takmer jantárovou. Arómy musia byť mimoriadne čisté: nuansy citrusových plodov a mandlí z Chardonnay; červené plody z Pinot Noir; a exotické ovocie z Pinot Meunier. Použitím iba prvého lisovania hrozna zabezpečíme extrakciu tých najčistejších vôní. Čerstvosť musí byť viditeľná, ale nie ohromujúca. Umocňuje ho kyslosť vína, napriek tomu víno nie je v chuti kyslé. Na zvýšenie tejto pozoruhodnej sviežosti sa pridáva len minimum cukru navyše („dávkovanie“).

V pivnici je doba zrenia fliaš dva až štyrikrát dlhšia ako zákonné minimum v Champagne… môže dosiahnuť 15 rokov pre N.P.U. -“Nec Plus Ultra”. Dávkovanie je vždy „Extra Brut“ s ohľadom na čistotu vín. Víno po degorgemente leží v pivnici, zvyčajne päť až 18 mesiacov, v závislosti od ročníka.

V roku 1983 sa Bruno Paillard stal prvým výrobcom šampanského, ktorý na každej jednej fľaši uvádzal dátum degorgementu. Týmto spôsobom hovorí spotrebiteľovi o kľúčovom momente v živote fľaše šampanského. S potleskom znalcov túto iniciatívu pomaly prijímajú aj ďalšie značky Champagne.

Prihláste sa na odber noviniek a získajte

5€ ZĽAVU

na Váš ďalší nákup.

Zľavu je možné použiť pri nákupe nad 50€. Odber noviniek môžete kedykoľvek zrušiť, ale prečo by ste to robili. Nedozvedeli by ste tak včas o našich akciách na víno a eventoch, ktoré pre Vás pravidelne pripravujeme.